Dag 18/100 - Män måste nog vara väldigt korkade!

Män måste nog vara väldigt korkade! Eller är det tonårskillar? Eller vem kan det vara?
 
Jag stod i duschen idag, skulle tvätta min ena fot, lyfte foten, vände på huvudet, och då såg jag min mans duschkräm. Visserligen hade jag inte mina glasögon på, jag ser rätt dåligt, men jag var tvungen att kolla på den andra flaskan också som stod på golvet.
 
Tror män seriöst att det funkar?
 
Eller det är kanske ett rent försäljningsknep? Jag var på Maxi och handlade idag och jag hade tänkt gå till de "kvinnliga" duschkrämerna och kolla om vi kvinnor är lika korkade, men det var så många folk som var ute och påskhandlade, så jag får kolla nästa gång istället.
 
Nu på kvällen var jag tvungen att fråga min man. Hade suttit och hållit det inne länge, men nu kunde jag inte hålla mig längre.
 
- Letar du efter någon annan? Vill du inte ha mig som fru längre?
 
Min man som är av den lugnare sorten, tittade frågande på mig.
 
-  Har du inte sett vad som finns på baksidan av din duschflaska?
 
Han förstod ingenting. Jag gick och hämtade flaskan och visade honom.
 
 
När han såg vad det var, så kunde jag inte hålla tillbaka skrattet längre!
Så nu undrar jag..
Tror tillverkarna på fullaste allvar att män är så korkade att de köper en produkt som skulle ge dem obegränsad tillgång till kvinnlig uppmärksamhet?
 
Tlläggas kan att det var faktiskt jag som köpte denna och några till på Gekås i Ullared till min nuvarande 18-åriga son...
 
#blogg100 | |
Upp